Taggar:
My kom på efternamn själv ;). Mitt hår är orange blont och jag är 1.56 meter lång jag väger ungefär 50 kilo, jag gillar emo stilen väldigt mycket Jag är ganska kaxig älskar djur och gillar att vara för mig själv, älskar att rita och skriva, jag är ganska slarvig och älskar one direction och tokio hotel och the neverdies plus dead by sunrise och linkin park. Är väl ganska snäll. Jag kan inte häst raser men en svartvit som ska heta Zayn och vara som jag fast väldigt snäll mot dom som den gillar. Mankhöjd, vene riktigt... ganska hög. Elak mot dom elaka, ganska modig. gärna retur, hoppas jag kommer med :)
och jag älskar choklad. kläder som har typ höga nätstrumpor kjolar (ganska korta) med tyll, nitar svart genomskinlig tröja med linne under, bara ben, ganska ljus hudfärg, grova kängor, handledsvärmare, mörk sminkning, nithalsband (och armband) alltid väska med mig (för tecknarsaker och mobil) jag har en htc mobil (svart) och jag glömde att jag har hår precis nedanför axlarna, nästan alltid svart nagellack. Jag är en tjej om du inte har förstått det än.. xB jag vill gärna vara en sån som verkligen är snäll mot djur för jag älskar ALLA djur! Jag är elva, men gärna äldre i serien
© 2023 Created by Tecknaren.
Drivs med tekniken bakom