Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Hej på er!
Esbjörn bad mig att göra denna diskussion,där vi kan samla tips om olika bra bild-och rit-program.
Så om du vet ett bra program du vill dela med dig av så kan du väl berätta var och hur man skaffar det.

Hoppas ni har det bra.
kramisar
Therese

Visningar: 269

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Jag använder illustrator när jag gör grejer i datan... men dte blir så "platt" Jag vill kunna göra så att olika grejer smälter ihop och så.. det kan man säkert i illustrator men jag har inte kommit så långt än :P
Jag andvänder photoshop element de är en enklare variant av photoshop och är inte lika dyrt.

Men ganska monga av efekterna som fins i photoshop fins.
Men finns det nån gratis Ps man kan ladda ner elr nåt?
jag har en annan diskussion där jag tipsar om infaView.(bra bild sidor mm heter den)
där är en länk till deras hemsida,och där kan man ladda ner det gratis!!!
Photoshop brukar va valigast folk använder men de finns andra o mindre krävande,

Open Canvans, litet program, tror om jag itne har fel at de ä ett shareware, samt har online funktion för flera kan teckna samtidigt (tidiga veritioner) har tendens o crasha.
Painter,jag har itne prova detta men de sägs vara rätt bra
typ photoshop, fast vi har typ inte dt längre ;s GIMP är ett gratis alternativ =D
Jag använder Photoshop Cs3 och sen SAI ^^
Tankar och frågor om photoshop:

Ursäkta möjliga stavfel...

Jag fick testa PS i skolan och fastnade DIREKT! Vi använde någon gammal version av photoshop elemments, tror jag. Jag och pappa sökte runt lite på datorn och hittade ett "paket" med kanske 20 olika program, därmed photoshop elements, men det kostade likson 199.00 euro. Det var lite dyrt, tycker jag.
Vet någon om och isåfall var man kan ladda ner BARA PhotoShop? Och hur mycket skulle i såfall det röra sig om?

Tacksam fö svar.

//Tara
ja jag vet många program :P
Photoshop Elements 5.0 har jag det är bra jag vet inte hur mycket det kostar men jag rekomenderar det. Paint é nog det enklaste bildhanterings pogramet. MEN den finns till alla Windows jag vet inte vilken dator du har.

PS vi fick Photoshop Elements 5.0 när vi fick en ''Windows Vista''
jag har aldrig fattat hur man använder photo shop får aldrig fasta linjer. så jag använder Paint.net eller bara vanliga paint... trök jag vet
Jag andvänder mig av Adobe photoshop elements 6.0 och tycker det funkar bra!

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html