Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Vem är bäst? Vem har dom bästa egenskaperna? Spindelmannen, stålmannen, wonderwoman...eller vem?

Visningar: 320

Inlägg i den här diskussionen

Oh Dear...
Du vet att ställt den frågan som nördar runt om i hela universum slåss om i dagens samhälle eller hur? Vissa sånna här diskussioner om karaktärer mot karaktärer slutar i blodigt allvar.
Men jag måste säga att min favorit av DC hjältarna är Flash. Det kommer han nog alltid att vara.

Från Marvel så tycker jag mycket bra om Nightcrawler och Antman. (Eric O'Brady inte Hank Pym.)
hahaha jag tror du har rätt,Om nördarna :) Min favorit är supergirl Kara.
Kara är kul men det är mer kick i Powergirl.

Ja powergirl är häftig och sexig. denna bilden är klart rolig
Den är kul men den här är också bra.
Bilagor:
hahahah den va rolig. höll på att ... på mig av skratt
Jag gillar Catwoman och Poison Ivy för de är roliga att teckna^^
Okej. dom är båda häftiga. har du nån bild på catwoman som du ritat? Tycker hon är jätte svår att rita. Svårt att få till huvudet i masken.
Har inga, men det kan fixas^^
Va roligt:) spännande
Vet inte om han räknas till superhjältarna, men Fantomen utan tvekan! En pesron som är som vilken person som helst; han kommer inte från någon annan planet, har inte blivit usatt för en massa farliga experiment och har heller inte en massa övernaturliga krafter. Han bara är sig själv och ändå besegrar han skurkarna - det är vad en superhjälte handlar om! Någon som riskerar sitt liv för att rädda andra människor, trots att han lika lätt som dem skadas eller rent av dör.
- Fantomen vilar inte förrän fred råder i världen - djungelordspråk

låter kanske lite nördigt, men gillar man Fantomen så gör man ;)
Vi här gillar nördighet...hahaha. Så du har kommit rätt.:) Fantomen är helt klart en klassiker, en äkta superhjälte.

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2022   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html