Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

letar efter någon som kan göra skiss till min tattuering!

detta blir väl mitt sista rop på hjälp känns det som.

har i stort sett sprungit till alla tattuerare och be dem rita det jag vill ha, men ingen har velat eller blivit av...

det jag vill ha är lie mannen (döden) och en ängel som sitter ihop, ungefär så att båda blir en person.

ungefär ena sidan med liemannen och den andra som ängel, det ända e att huvudet ska vara med luva, och ena sidan med lian och typ trasiga kläder som lie mannen har och att ena sidan har en vinge från ängeln och hela kläder.

jag kanske inte är så jätte bra på att förklara men, värsta är att man har en bild i huvudet och sen försöka beskriva den.
och jag kan inte rita själv så den som skulle kunna hjälpa mig stor jag i evig skuld.

har bara velat haft en sån så länge jag kan minnas, och är det så att nån kan så delar jag mer än gärna ut en slant till denna person, om du känner att det hjälper

jag är så nära att ge upp med detta.

tack om nån kan/

/johann

Visningar: 583

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Hmm, jag kunde försöka skissa upp nåt...sen kan jag visa den så att du kan hjälpa mig att skapa din mental image. :)
tack så mycket =)

bara glad att nån vill försöka =)
Jag kan testa :) Jag tror att jag fattar vad du menar och jag gillar att rita den sortens bilder. Ska den vara sedd rakt framifrån?
Gjorde en sketch här... du får säga om jag ska ändra nåt, t.ex om det ska vara en hel figur med resten av kroppen... Om jag ritar den så kommer jag så klart att se till att vingen och lien kommer med ordentligt :)

shiit riktigt fint. det ända e att jag vill nog ha ansiktet svart, att typ luvan skymmer det. men ananrs e jag riktigt nöjd ska du veta. och jag vill ha den precis så där framifrån. och en sak till, om det går att lägga in ett kors någonstans, vet vad, kanske ett halsband eller nåt sånt. och hel figur vill jag ha :)

jätta glad att du försökt och jag e nöjd i det stora :D

tack så mycket,
okej då ska jag börja sketcha lite och se om det blir snyggt. Och självklart kan jag lägga in ett kors någonstans :D
Så där, nu är den klar :D Vad tycks?

Oj vad fint! Jag har tyvärr varit på resa, så jag har inte haft tillfälle att skissa upp nåt. Men bra att det kom en annan bättre än mig. :)

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html