Hej
Mitt namn är Joel Jorquera och jag letar efter duktiga manga/fantasy tecknare som helst bor i Stockholmsområdet till en mässvecka. Den kommer att äga rum den 28 juni och håller på till den 2 juli. Vi siktar på att hålla öppet mellan 10:00-22:00 varje dag.
Den som är intresserad av att jobba med detta, skickar till mig en rad bilder som man själv har ritat. Jag vill även ha information om man kan hålla i föreläsningar eller små kurser för att börja lära sig rita eller dylikt. Har man egna idéer vad man kan göra så skriv ner det på mailet.
Skicka med också hur mycket du skulle vilja ha som ersättning och vilka tider du skulle vilja jobba.
Tanken med mässan är att besökarna ska få en upplevelse inom fantasy och man ska få prova på en rad olika saker så som rollspel, kortspel, miniatyr spel (Warhammer), Manga och andra saker som sker vid sidan av. Vi har företag som kommer så som Dragonslair, SF Bokhandel. Vi behöver en stark aktör inom Manga som kan sitt område och kan inspirera ungdomar inom Manga/fantasy.
Har ni frågor så skicka ett mail till joel.jorquera@haninge.se
Taggar:
-
▶ Gör ett inlägg på det här