Vilken är den sorgligaste animen/mangan du någonsin sett/läst? Vilket är det sorgligaste slutet du sett i en film? Vill hitta en sorglig serie jag kan börja titta på, och vill gärna ha era förslag :) Sorgliga slut tar kol på mig, men jag älskar dem ändå... >__/body>
se om ?XD
darn, när man tänker att en person inte har sett den så har den sett serien,
men tar man upp den annars så ser alla ut som frågetecken XD
kan inte se om, tycker slutet är för hemskt T_T tål inte de sissta hon skriker,
även att man kan fantisera hur posetivt de två får senare ^^' typ de som är
jobbigt, ingen vet ju vad som händer
Det har du rätt i, vet ingen som varken sett eller läst den (förutom du då xP) slutet i mangan och animen är ju olika… men tror jag föredrar animens slut, minns inte riktigt, det var rätt länge sedan jag såg den. Måste verkligen se om den O__O
Det är störande när det i vissa mangor och animer är olika slut, men mycket i historien är densamma. Då blir det liksom upprepning hela tiden om man vill se båda för att de har olika slut x/
Definitivt Haibane Renmei. Det är den enda animen som någonsin har fått mig att gråta och en av mina favoriter. Den är däremot väldigt långsam and det är praktiskt taget ingen "action" överhuvudtaget förrän I slutet, så jag hoppas du har tålamod att se 13 avsnitt där folk pratar och absolut ingenting händer. Men den är ändå väldigt bra och jag rekommenderar den.
Permalänk Svar från Emi hos 5 Januari 2010 på 21.34
Försökte läsa den men det hoppade så mycket och jag förstod knapp något. Så jag antar att den bara går att se som anime eller?
Tyckte verkligen om det jag läste, så jag får väl ta och se animen snart ^^