Vilken är den sorgligaste animen/mangan du någonsin sett/läst? Vilket är det sorgligaste slutet du sett i en film? Vill hitta en sorglig serie jag kan börja titta på, och vill gärna ha era förslag :) Sorgliga slut tar kol på mig, men jag älskar dem ändå... >__/body>
De sorgligaste jag sett är
Chrno Crusade, Air och en annan serie som jag bara såg typ 2 avsnitt av Kimi ga nozomu eien, men klarar inte av att se den serien >.br /> Är det ingen som grät floder av Air? XD Den var ju mega sorglig T_T
Fullmetal alchemist (månget sorgligt ögonblick i den serien... Har seriöst inte grinat så mycket till någon annan anime. Det var dock den version som inte följer mangan)
The Girl who leapt through time (lycko-sorglig :))
okej, jag är dålig på animes, läser mest manga. Men 07-Ghost har jag läst en bit av och den verkar sorglig. Och jag har hört att Elfen Lied ska vara väldigt sorglig. Jigoku shoujo, kanske?
Sorgliga manga (s, or? Hur säger man i plural?):
Fullmetal Alchemist
D. Gray-Man
The devil/ demon Ororon
Paradise Kiss
Nana
Tsubasa Reservoir Chronicles
One Piece (okej mest komisk, men alla karaktärer har sorgliga förflutna, och på senare tid har serien gått åt det tragiska hållet)
07-Ghost
Uzumaki (skräck, men dock sorglig)
xxxHolic
Blood+ (tror att den ska vara bra som anime också)
Okej det blev en lång lista... sorry. Men det blir mycket att välja mellan :D
Bästa tycker jag är The girl who leapt through time och Fullmetal Alchemist på anime. Paradise Kiss, The devil Ororon och Tsubasa på manga :D
jag rekommenderar er att titta på dom för dom äger >3< & båda är ganska sorgliga.
Tsubasa chronicle är första delen med 52 avsnitt. (Tror jag). Sen kommer Tsubasa tokyo revelations. Och det ska finnas fler fast kan inte hitta dom. ToT
Kuroshitsuji :O Grät jättemycket i slutet, och den är ganska kort; 24-25 avsnitt bara.
Det kom i år ut en dålig 2a på den, som heter Monoshitsuji, men den förstör hela berättelsen lite :S så se bara den första <3
Elfen lied också, den är vacker, men lite långtråkig :)