Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Vilken är den sorgligaste animen/mangan du någonsin sett/läst? Vilket är det sorgligaste slutet du sett i en film? Vill hitta en sorglig serie jag kan börja titta på, och vill gärna ha era förslag :) Sorgliga slut tar kol på mig, men jag älskar dem ändå... >__/body>

Visningar: 217

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Då ska jag se till att titta på animen, och inte läsa mangan. Tack för tipset :D
Har inte sett många såna serier. Men just nu är det väll Wolf's Rain. loel xD
Gillar wolf's rain, även fast slutet är lite förvirrande till att börja med x) den var faktist en utav de första serier jag såg :)
Sorgligaste mangan, Hmmm, kanske Naruto xD Ibland brukar det bli sorgligt i Naruto :P
Godchild är väldigt tragisk, och alla kaori yukis mangor i allmänhet.. Samt Berserk och kuroshitsuji.
Tackar för tipsen :)
Ohh... God Child och hela Cain-serien är så fruktansvärt sorgligt i slutet :'(. Jag blev helt omskakad när jag läste bok 6...
De sorgligaste jag sett är
Chrno Crusade, Air och en annan serie som jag bara såg typ 2 avsnitt av Kimi ga nozomu eien, men klarar inte av att se den serien >.br /> Är det ingen som grät floder av Air? XD Den var ju mega sorglig T_T
07 Ghost är väldigt bra och vacker anime, och innehåller flera sorgliga scener. :)
Sorgliga animes:

Fullmetal alchemist (månget sorgligt ögonblick i den serien... Har seriöst inte grinat så mycket till någon annan anime. Det var dock den version som inte följer mangan)

The Girl who leapt through time (lycko-sorglig :))

okej, jag är dålig på animes, läser mest manga. Men 07-Ghost har jag läst en bit av och den verkar sorglig. Och jag har hört att Elfen Lied ska vara väldigt sorglig. Jigoku shoujo, kanske?

Sorgliga manga (s, or? Hur säger man i plural?):

Fullmetal Alchemist

D. Gray-Man

The devil/ demon Ororon

Paradise Kiss

Nana

Tsubasa Reservoir Chronicles

One Piece (okej mest komisk, men alla karaktärer har sorgliga förflutna, och på senare tid har serien gått åt det tragiska hållet)

07-Ghost

Uzumaki (skräck, men dock sorglig)

xxxHolic

Blood+ (tror att den ska vara bra som anime också)

Okej det blev en lång lista... sorry. Men det blir mycket att välja mellan :D
Bästa tycker jag är The girl who leapt through time och Fullmetal Alchemist på anime. Paradise Kiss, The devil Ororon och Tsubasa på manga :D

Och alltid, alltid One Piece ;D
Tsubasa chronicle och Tsubasa tokyo revelations.

jag rekommenderar er att titta på dom för dom äger >3< & båda är ganska sorgliga.

Tsubasa chronicle är första delen med 52 avsnitt. (Tror jag). Sen kommer Tsubasa tokyo revelations. Och det ska finnas fler fast kan inte hitta dom. ToT
Kuroshitsuji :O Grät jättemycket i slutet, och den är ganska kort; 24-25 avsnitt bara.
Det kom i år ut en dålig 2a på den, som heter Monoshitsuji, men den förstör hela berättelsen lite :S så se bara den första <3
Elfen lied också, den är vacker, men lite långtråkig :)

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html