Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Ja?

Själv saknar jag flummet i mangaskolan D;

Visningar: 162

Inlägg i den här diskussionen

Alla (nästan) människor som hängde där. QwQ
Mangaskolan, Gb inläggen man fick, kompisarna och speciellt en klubb som jag var med i.
*snyft*
Faktiskt måste jag säga att förutom MS så saknar jag FORUMET. My goodness de var härliga hahaha. Men jag fattar att flera från MS typ hatade forumet.. But I loved it. So much. Så många som uppskattade fkmt. ;;;;; Och nu kommer jag knappast få träffa dem igen.
Även om jag inte hängde där, så älskade jag känslan och stämningen i Mangaskolan. Allt där var bara så mysigt, och så hade vi ju BC-battle.
Jag saknar faktiskt den mysiga stämningen, men jag är säker på att vi kommer att få samma stämning här :D om inte här, så på någon annan plats ! Saknar självklar Mangaskolan, och forumet, Gud, alla de idiotiska komentarena jag någonsin sett, så roliga, ( jag har skade glädje, förlåt..) Men det var riktigt roligt att läsa om någon som hade haft lite otur ena dag och halkat eller nått x3 !

Saknar dock inte folk som bara ville förstöra för andra ): !
Jag stalkade sandlådan. Alla dryga människor var så lol att man blev lycklig.
Du anar inte hur rätt du har, asgarvade när jag läste det xD
Men det var ju en del av charmen på BC xD
Jag saknar mest rollspelandet. Från de första månaderna precis då bc hade skapats, saknar jag människorna som jag med största säkerhet aldrig får se igen. Annars kommer jag inte sakna mycket från sidan, jag var ju inte precis så omtyckt under de sista månaderna. Inte orkade man anpassa sig till andra.
mangaskolan å allt folk där D: helt klart!
å hur bra tidsfördrivare bc var på något sätt xD
Ja verkligen! Tidsfördriv i mangaskolan och alla duktiga och totalt freakiga random underbara människor! <3 Var inte så aktiv i forumet, lixom jag är för random för det och skulle skrämt skiter ur folk. I wanted to stay at BC. :P
uhm... jag saknar folket!! Har träffat massa kul folk där... och så sakar jag nog forumet, speciellt sandlådan som var ett så bra tidsfördriv xD och så saknar jag min "familj". Jag var mamma, Hubbe pappa... vi hade tre barn: Boni, Sayo93 och Dahellboy... och så ett antal barnbarn xD
Saknar manga skolan och att man kunde rolla på klubbar med vänner. D:
allt saknar jag

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2019   Created by Esbjorn Jorsater.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html