Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Jag undrar vilken kpopgrupp som är er favorit. Min egen är bigbang... fast det kanske syns på informationsbilden för den här gruppen, som är en bild på G-Dragon. Jag hoppas att jag får några roliga medlemmar som också älskar kpop i den här gruppen snart ^^

Visningar: 450

Inlägg i den här diskussionen

Samma här ! Hennes röst är magisk ! ^^

En röst nivå lista på 2NE1 ( enligt mig ) :

Park Bom

CL

Minzy

SanDara ( tyvärr är Dara sist , men man hör oftast inte henne så mycket så ... )

Efter mycket tänkande så tycker jag att Minzy (Gong Minji) sjunger bättre än CL! Men båda är fantastiska men tycker nog ändå att Minzy är lite bättre...^^"
Älskar också Boms röst!! Sen är hon så UNDERBART SÖT också!!^^
Håller nog med^^ men jag tycker att Minzy dansar bäst!!! Men Boms röst är UNDERBAR!!!!!:DD

Jag har en nyhet för allihopa: I numret av tidningen FRIDA som finns i butik nu (troligen ^^') så står det om kpop. så köp den allihopa!! det ska jag göra... en svensk tidning som skriver om kpop wohooo! :D

ah, just det!: min lillasyster köpte en skiva med 2NE1: second minialbum. den är jättebra och enligt min åsikt är de bästa låtarna med på den ^^  fast jag tycker väldigt mycket om scream och I love you så dom låtarna skulle jag ju också vilja ha på album^^

Jag har beställt "Still alive" med bigbang, hoppas att den kommer snart :)

Står det om k-pop i FRIDA?? MÅÅÅSTE KÖÖÖPAAA!!!!! XD
Men vem/vilken kändis är på framsidan?? (det är lättare att hitta då...:P)

Wow! Vill ha den tidningen!! :D

Min syrra köpte " Still Alive " albumet när hon var på ett konvent för bara någon vecka sen !! :D Hon lyssnar på det nonstop högsta volym på sitt rum , men som tur väl är , hörs det in till mitt rum ! :D ;) Det albumet ÄGER !!!!! REKOMMENDERAR !!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD

Var hon också på närcon? Jag var nämligen  där ^_^

Jag såg att albumen fanns där chiconaclick sålde, men då hade jag redan skickat efter det... synd, för det var billigare där än på cdon.com... -.-'

Ja det var hon ! Hon cosplayade Italy från Hetalia och dom var även med i en Sketch ! :D

Aha  :/ Tror inte hon tänkte på att det skulle finnas billigare någon annan stans , hon ville bara ha det liksom ^^

Eftersom att jag älskar 2NE1 så vill jag tipsa om en iPhone app, där man kan lyssna på 2NE1, se bilder, videor och mycket mer!! Om ni söker på 2NE1 i appstore och väljer 2NE1 app (det översta allternativet) ^.^

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2020   Created by Esbjorn Jorsater.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html