Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Jag undrar vilken kpopgrupp som är er favorit. Min egen är bigbang... fast det kanske syns på informationsbilden för den här gruppen, som är en bild på G-Dragon. Jag hoppas att jag får några roliga medlemmar som också älskar kpop i den här gruppen snart ^^

Visningar: 450

Inlägg i den här diskussionen

Har inte iPhone , och det är jag stolt över ! :D (Trots att ditt tips är frestande ... ^^' )

har inte heller iphone... jag vill ha en mest bara för att man kan ha snygga skal på dom, lol.

Har köpt FRIDA-tidningen nu, och det var en sida om kpop, lite för lite med tanke på att de skrev att det var folk som frågade efter kpop i tidningen varje dag. Men det varändå värt att köpa den och sätta upp på väggen hahah XD

Men jag förstår inte hur de bara kan ha 1 sida om kpop när de har typ hälften av tidningarna om one direction och Justin Bieber. Lite synd tycker jag.

Men det som är viktigast är att kpop får publicitet i sverige. För tyvärr är det väldigt många som inte tar min favvomusikstil på allvar här i sverige :(

Det är inte många som tycker om min musiksmak i Sverige! För alla tycker bara om musik från USA så att tycka om k-pop är inte så populärt :(

ibland är folk taskiga och kommer med rasistiska kommentarer. Tycker jag är så jäkla tråkigt :(

Förresten (vet att det kommer helt random och är helt ifrån ämnet men) jag har fått mitt "Still alive" album, och det är så BRA!!!!!!!!!  en saksom ärsynd med det är dock att ain't no fun inte är med när lovedust var med :/  tycker verkligen om Ain't no fun, men nåja. Bingle bingle är helt suveränt bra låt och jag verkligen älskar den! :3

Har också den skivan! Love it! Och det är verkligen väldigt tråkigt med de elaka kommentarerna i skolan. Tur är att nästan halva mitt tjej gäng lyssnar på dem och att killarna kan vara med och digga ibland. :D Det är det som är riktigt bra med min klass alla respekterar de som är lite annorlunda. Ja förutom några få tråkmånsar då! xD

Har beställt still alive så den kommer nog snart!! Men i min klass så kommer absolut ingen att respektera BigBang :( det är väldigt synd för många dömmer de bara för att de är från syd-korea och har inte ens hört deras musik eller sett hur snygga de e (haha). Så alla i klassen är lika tråkiga när det gäller k-pop...:( men det är sååå bra att det stod om k-pop i FRIDA!!! Då kommer nog folk att fatta hur bra k-pop är, hoppas jag iallafall!! :DDD

Jag är totalt mobbad i skolan pga av det här , för att jag gillar asien , asiatisk musik , har en annorlunda stil osv , alla i min klass är fjortisar så dom tycker jag är en tönt , men jag har vant mig vid att va själv jag är hellre själv än att vara med nån av dom i min klass , även om dom inte vill va med mig .... aja , hatar fjortisar , min klass , min skola osv iallafall ^^

Usch stackars dej!!!:/ men jag är inte direkt mobbad men vissa kollar alltid på mej som om jag var fem år! Men jag fattar inte varför det är mognare att gilla typ JB eller nån sån! Men jag har varit ensam förrut för att jag har haft en anman stil tyckt om asien osv! Men absolut k-pop är bland den bästa musiken! Kommer aldrig sluta gilla det bara för att andra jävlar (ursäkta uttrycket) tycker att jag är omogen för det :)

Själv klart har inte jag slutat gilla det jag gillar bara för det liksom , jag har haft så sen jag började skolan , men jag har inte slutat , för jag står för det jag älskar !! :D

Jag hänger med mina två kompisar på skolan och är lite utanför resten av gruppen, men det hade vi nog varit även om jag inte hade gillat kpop och sånt. Jag trivs med mina vänner och mig själv, och jag tänker sluta bry mig om vad andra tycker nu när jag börjar efter sommarlovet. Innan vågade jag inte ha min stil och sånt, men sedan jag började färga mitt hår rosa, till skolavslutningen, så har jag bestämt mig :3        Jag tänker på G-Dragon, han gör mig modig till att våga vara den jag vill vara. Tack vare honom blev jag förändrad och modigare.

Det låter bra!! (både Sakura ~ chan o Ma-yo chan). Men gillar inte att k-pop inte uppskattas här i Sverige!! :( folk fattar inte hur bra det är, utan bara tror att det är dåligt bara för att det är asiatiskt (är så i min klass iallafall). Det är synd! Men jag kommer aldrig sluta gilla det bara för att andra säger att det är dåligt (snarare tvärtom). Man ska våga vara den man e!!!!!

Håller med !!!!!!! Och det är så i min klass också , bara för att det är asiatiskt .... :(

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2020   Created by Esbjorn Jorsater.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html