Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Beskriv vilket ämne och innehåll som du skulle vilja ha i en kommande Teckna-bok.
Eller hur man skulle förändra någon av böckerna som finns nu.

Här är några böcker som vi diskuterar just nu:

Teckna roligt
Cartoon teckningar hur man gör roliga figurer och skämtteckningar.

Teckna ditt liv
Hur man kan skapa en intressant tecknad beskrivning av olika händelser i sitt liv. Metoder för att använda sitt tecknar-kraft till att komma ihåg saker bättre och snabbare, förstå komplicerade saker och nå sina mål. Även hur detta kan underlätta för att kunna jobba med att teckna helt eller delvis.

Teckna monster
Teckna dinosarier, drakar, Minotaurus, varulvar, orcher mm.

Teckna kläder
Teckna kläder och rustningar förr, nu och i framtiden.

Teckna berömda människor
Hur du tecknar kända människor förr och nu, realistiskt, karikatyr och i roliga händelser.

Teckna myter & sagor

Med ex Alvaro Tapia

Teckna platser
Med exempel på intressanta platser från historien och fantasin, där det även är mycket människor med i bilden.
Ex. Hogwarths, Atlantis, Hobbit by, Colloseum, Eiffeltornet, Olympisk arena, rock konsertarena, Maya el Aztek ceremoni vid deras pyramid, Vilda västern stad, Titanic som sjunker mm. Kom gärna med förslag på intressanta platser.

Visningar: 1755

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

varför fanns den som allternativ?
Teckna berömda människor går bra, men det måste vara riktiga människor ex Britney Spears, Charlie Chaplin mm. Däremot fan art, ex Teckna Naruto, Kalle Anka mm, går inte lika bra. Teckna Harry Potter är ett gränsfall som jag ej vet för närvarande.
Okej, men jag menade nog mest kändisar, formulerade mig dock lite konstigt bara... Trodde att "vanliga" kändisar ingick i fan-art men jag kanske har missupfattat det, därav sättet jag formulerade mig... Vilket fall som hällst, teckna berömda människor vore kul! :D
Riktigt pepp på Teckna monster och Teckna kläder, vore väldigt användbart :)
Jag skulle gärna ha en lite annorlunda bok med kanske, "teckna händelser", inte riktigt som serier eller så, men mer, ungefär som idén "teckna vilda djur", fast kanske om; hur ser en varg ut när den attackerar, hur målar man en elefant som badar? En katt som hänger i en gardin? Och lite sådant? :D
jag vill kunna teckna kläder helst kan inte så mycke om sånt plzz=please
Jag vill ha en "teckna landskap". : < ... eller kanske en "teckna bakgrunder" ... "teckna hus och möbler" ...

... det är helt enkelt saker som jag vill lära mig rita. >_>
Det skulle vara jätte bra med en Teckna kläder bok, för jag är absolut USEL på det, och det skulle vara skit coolt :D
Det skulle också vara kul med en teckna tidning :3
Teckna kläder skulle vara grymt:D suger på det:P
Varför inte "tecka på datorn med hjälp av photoshop"
Eller något liknande. Hur man lär sig teckna i photoshop. Det är nog många som vill kunna och kan det. Själv har man ju problem med att färglägga där.
Teckna ditt liv, kläder, myter & sagor och platser skulle va bra. :)
Jag röstar för "teckna vilda djur", kanske olika inriktningar dock, ex "teckna afrikanska djur", "teckna fiskar", "teckna fåglar", m.m xD

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html