Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Beskriv vilket ämne och innehåll som du skulle vilja ha i en kommande Teckna-bok.
Eller hur man skulle förändra någon av böckerna som finns nu.

Här är några böcker som vi diskuterar just nu:

Teckna roligt
Cartoon teckningar hur man gör roliga figurer och skämtteckningar.

Teckna ditt liv
Hur man kan skapa en intressant tecknad beskrivning av olika händelser i sitt liv. Metoder för att använda sitt tecknar-kraft till att komma ihåg saker bättre och snabbare, förstå komplicerade saker och nå sina mål. Även hur detta kan underlätta för att kunna jobba med att teckna helt eller delvis.

Teckna monster
Teckna dinosarier, drakar, Minotaurus, varulvar, orcher mm.

Teckna kläder
Teckna kläder och rustningar förr, nu och i framtiden.

Teckna berömda människor
Hur du tecknar kända människor förr och nu, realistiskt, karikatyr och i roliga händelser.

Teckna myter & sagor

Med ex Alvaro Tapia

Teckna platser
Med exempel på intressanta platser från historien och fantasin, där det även är mycket människor med i bilden.
Ex. Hogwarths, Atlantis, Hobbit by, Colloseum, Eiffeltornet, Olympisk arena, rock konsertarena, Maya el Aztek ceremoni vid deras pyramid, Vilda västern stad, Titanic som sjunker mm. Kom gärna med förslag på intressanta platser.

Visningar: 1755

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

Just det! Teckna myter och sagor och Teckna drakar också! :D <3
Jag tycker teckna monster låter kul. Även teckna platser kan nog vara kul, om hogwarths är med
Teckna rörelser
Teckna kläder helt klart!
Jag skjälv tycker att det skulle vara roligt med någon av de här tre förslagen:

1Teckna serier
2Teckna monster
3Teckna kläder

1. Jag och min bästis håller på med en serie vid namn "rickpice". Den handlar om fyra ungdommar som en dag hittar en bok vid namn "rickpice". När alla fyra samlas hos en av dem och läser boken så märker de att de inte är som alla andra. Boken har gett dem krafter, och från och med den dagen så kan alla fyra förvandla sig till det djur som är mest likt en skjälv! (oks! ta inte mauset tack -.-')
2. Jag har alltid velat kunna teckna monster! Det behövs b.la. till serien (se 1.). och mina kompisar brukar säga när jag frågar om vad jag ska rita: rita någonting läskigt!
3. Att teckna käder och bli nöjd över dem är svårt. Speciellt när man får nya idéer hela tiden! Den här boken skulle bli nyckeln till de flesta människors problem!

Tja, det är i alla fall vad jag tycker! hejsålänge!
Teckna kläder eller teckna landskap
jag vill gärna ha en bok "Teckna Zombies" älskar att teckna dom :P
Monster boken vill jag ha :P
Varför inte en bok om att teckna halvgenomskinliga/transparanta material, som till exempel glas, vatten, plast (färgad/ofärgad). Proportioner ändras också genom dricksglas gentemot fönsterglas etc.
teckna platser
teckna berömda människor
teckna ditt liv

det låter faktisk lärorikt och roligt !
teckna ödet på 3 olika sätt altså jag menar att man lärs sej teckna på nåt liv som kanse är tragiskt eller teckana ditt eget
så att man verkligen vet hur den här person är på en ända bild
och kuna teckna kändn manga typexempels naruto och one pics

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html