Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Vem är bäst? Vem har dom bästa egenskaperna? Spindelmannen, stålmannen, wonderwoman...eller vem?

Visningar: 279

Inlägg i den här diskussionen

Alltså, Batman måste jag ju säga.Det beror ju på hur man tolkar hela batman grejen men jag har alltid gillat honom sen jag började se på batman med min pappa vid 7 års ålder.
Och hela tiden försöker han rädda gotham city,och han har sin ständiga fiende jokern.
Men han ger inte upp, han klär sig i sin svarta mantel, han skyddar sin identitet och han fortsätter göra det han är bäst på, att hjälpa andra.
även fast det innebär så mycket slit som han gör, han har inte ens några superkrafter som hjälper honom, som tex stålmannen eller poisoneivy som båda har extra krafter som hjälper dom.
därför tycker jag batman får bli den bästa superhjälten.
Ja det har du rätt i han har ju andra gadets som sin bil och robin hjälper ju han oxå.:)
Ja men bilen är ju bara en matriell sak som han äger, och ju klart han har ju Robin och det hjälper han ju helt klart, men han är ju ändå orginell!
Fantomen då... Han har ju inte heller några superkrafter och är helt klart den coolaste ;) Miljövänligare än Batman (har häst istället för bil...) och dricker mjölk! Hur coolt är inte det?! Länge Leve Fantomen!
hahaha.. :) ja man kan diskutera i oändlighet. Alla är bra på sina sett men för mig är supergirl bäst. Älskar att hon är super stark, kan blåsa orkan med sin lungor, se igenom saker och kan flyga mm. Det vill jag med kunna:)
Men hon är ju ganska så overklig och det gillar jag, medans tex fantomen är mer "verklig" och mänsklig.
Jag skulle nog säga att Stålmannen kanske har en av de bästa egenskaperna.
Men av någon anledning så har Spindelmannen alltid varit min favorit.
Det kan nog bero på att jag fascineras så mycket av spindlar, deras nät ser så skört ut
men tål ändå spindelns vikt, något som Spindelmannen utnyttjar bra : )
Som liten var min stora favorit Läderlappen. Den stora drömmen var att ha en Läderlappsbil.
Sedan fick han byta namn till Batman.

haha det hade jag glömt att han faktiskt hete läderlappen från början. kul.
haha ´´läderlappen´´ jag hade för mig att pappa sa det till mig nån gång o.O i morgon é jag bara skolan i två timmar föresten en tävling i KP förra året skulle man rita sin superhjälte jag och micha va med men nån snode våran idé :(
hej jag e ingen jätteritare men jag kan nästan ritta sonic kul för mig för att jag älskar hästar o fotboll....

jag vet att det e wonderwoman grym.. hade bara lust att skicka en bild...

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2022   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html