Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

här lägger du upp din karaktär och skriver om den :D det kan va allt från monster till vargar men komihåg att det helst ska va nåt me manga :3 att vara seriös är inte kul men de e ju kul med fina billder ^-^

Visningar: 277

Inlägg i den här diskussionen

Underbart :D

jättefin beskrivning det skall bli jättekul att se karaktärena^_^

nu hade jag tänkt att visa upp en karaktär :3

Detta är Saki^^

Ålder:16

Familj:Mamma och lillasyster

Arbete:LuftPirat Kämpar för fred och kärlek ^_^

Saki är en livlig och kul tjej som är en av de få i världen som kan förstå och prata med naturen.

Det fins dock ett liten men... Onda luftpirater hugger ner och bränner ner skogen och säljer virket

till skumma typer.

Såklart är blir Saki och hennes familj otroligt förbannade och sammlar ihop en arme.

Krig bryter ut, ett stort krig över hela världen.

Saki kommer aldri att ge upp förrän bovar och banditer låter skogen vara och förrän det blir fred i världen.

Kag gick ju nyss med här så här får ni veta om en av mina manga-karaktärer:
Missy, 16 år, hon började ett nytt gymnasium efter att hennes bästis och pojkvän dog i en olycka. På gymnasiet träffar hon Carro och Eevee som blir hennes nya bästisar!! Missy upptäcker att hon kan läsa andras tankar, som hon kan använda sej av. Hennes bästisar får andra krafter, Eevee blir synsk och Carro kan hypnotisera. Missy bestämmer sej att de borde se efter om de är fler.

Karaktärsbeskrivning:
Namn: Melissa, kallas Missy
Ålder: 16 år
Familj: sina föräldrar
Vänner: Caroline, kallas Carro. Evelina, kallas Eevee

Missy kämpar för att hon ska hitta de andra med krafter för att de sen ska kunna rädda världen tillsammans.

Hon bär på sorgen, efter att hennes bästis och pojkvän dog.

Det var väl allt om Missy!! Vad tycker ni?? Kommentera gärna^.^

Ser att det inte har varit så mycket aktivitet här de senaste månaderna, men jag vill ändå lägga upp någonting ^_^

Det här är en av mina huvudpersoner i ett rpg spel jag håller på att laga med RPG Maker VX Ace (super roligt, rekommenderas att pröva på ^_^)

Värt att veta: Det pågår ett krig nu som bäst mellan Kungadömena Tempera och Chalodny, kriget hade startat för 20 år sedan. Världen heter annars Dracmirall. 

Asya - en liten flicka på 11 år som är energisk, vetgirig, klyftig och pojkaktig och som har en vass tunga då hon blir sur. Hon älskar även hästar och att gå ute i skogen. Hon praktiskt taget dyrkar sin "storebror" Eachtar, han är inte hennes biologiska bror utan hon var adopterad för två år sedan av honom och hans morfar. Eachtar som nu är 16 år, hade hittat henne på sidan av vägen en bit utanför hans by Siena. Hon hade varit medvetslös med ett stort blödande sår över hennes vänstra öga. När hon väl hade vaknat så kunde hon inte komma ihåg varifrån hon kom, hennes familj eller vad som hade hänt, det enda hon kunde komma ihåg var hennes namn. 

Flera personer kanske dyker upp så småningom, ifall ni vill veta mera ;DD 

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2020   Created by Esbjorn Jorsater.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html