Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Jag tänkte börja den här tråden så att alla kunde lägga in sina bilder och ge konstruktiv kritik åt andra. Här är min bild.

Visningar: 132

Bilagor:

Inlägg i den här diskussionen

Jag målar bäst för hand med penna alltså, men jag täntke visa hur jag kanske har utvecklats i mitt måleri? :D Den nyare tkr jag är bäst såklart! Och den gammal inte lika bra men ni kan ju få se vad ni tkr (;

Gammal:

Ignorera att min blogg står på den (a'

Den nyare (: Tkr den här är finast!
Gjorde inte så många skuggor på den då! :O Okej tp inga alls faktist x'D
Här är min nya bild,det är Ripple Star från Kirby The Crystal Shards när dark matter/matter dark försvinner från Ripple Star världen.

Asså gråter nästan önskar jag kunde rita <3
Tja! Det var länge sen jag lade nåt hit. Den här gången blir det bara en snabbis av en fenix.
Bilagor:

Lägger upp två av mina bilder gjorda i photoshop cs4 då ;) Jobbar mest i photoshop men ibland använder jag corel painter 11.
:3 jag gördiggar dina bilder mathilda, gillar stämningen i dom.
tack ;) just stämmningen är något jag jobbar med och fösöker få in i bilderna så tack tack! ;) Såg din fenix föresten! jätte snygg! Intressant då den inte har några svarta linjer som avskärmar karaktärens former liksom.. utan ser ut att vara gjord direkt ur den oranga färgen vilket lyfter ut den ur den mörka bakgrunden ;) snyggt gjort.
Tack. =^_^= Ja, jag skissade bilden med orange och målade därpå med andra färger. Svart skiss skulle ha gjort det svårare att teckna feniksens eldkropp.
Hmm, e den sista en fotomanipulation?
har äntligen fattat hur man gör bakrunden i PS cs 4, hehe, man klickar typ på det där ögat på alla andra lager förutom bakrunden, så kan man göra bakunden :D och sen klicka på ögonen igen ocg få tillbaka allt! min nyaste bild, en bild till Annie :D art trade :)

Gammal bild anatomin är förskräcklig, men när jag gjorde den så kändes den så awesome

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2020   Created by Esbjorn Jorsater.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html