Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Teckna klar människan ur denna vinkel. Du kan även teckna någon annan teckning av en människa som du tecknar ur denna vinkel. Bra om du lägger upp båda teckninarna.

Visningar: 1524

Inlägg i den här diskussionen

Teckna konståkarna i denna vinkel snett ovanifrån. Du kan även teckna andra bilder av människor i bra rörelse i denna vinkel snett ovanifrån. Ha med båda teckningarna här i så fall. Det får även vara teckningar som du ursprungligen tecknat av någon annan teckning.
Här är mitt försök på konståkarna :)
Bilagor:
den här är jag sugen på!
Nu har jag gjort ett försök. jag tyckte att det var väldans sbårt för jag är inte alls van att rita kroppar (brukar bara ta med huvudet) särskilt inte i den här positionen. I alla fall, här kommer en svart-vit och en som jag försökte färglägga lite i photoshop.
Bilagor:
oj, jag postade den visst under fel bild, det skulle vara den övre såklart.
Jag tycker de ser utmärkta ut. Jag gillar din skissartade, sökande och känsliga linje.
Huvudet är dock lite stort, speciellt när man ser henne underifrån. Men det viktigaste har du klarat bra.
vad bra. mm, jag ser det nu när du väl säjer det, ibland är det svårt att märka sånt själv.
Här är mitt försök. :)
Bilagor:
Ett exempel på springande person. Teckna klar denna om du vill ha med den som elevexempel. Den bör vara inscannad stort.

Misslyckades med färgläggninngen... Men i alla fall ett försök på den springande personen :)
Bra fart och inget fel på färgläggningen. Den passar bra i boken.
Jag är 15 år...Jag lärde mig att rita springande människor på ett nytt sätt och med en ny vinkel än jag vanligtvis använder.

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2019   Created by Esbjorn Jorsater.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html