Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

(Yay- jag är den första som gör en diskussion! -:eller nått:-)

Det skulle vara kul och se hur alla här skulle teckna sig själva som mangakaraktärer! Är nån med på idéen?

Visningar: 980

Inlägg i den här diskussionen

Nu har jag ritat mig själv förresten!!! (Om ni undrar varför jag ritade en hand över mitt andra öga- så var det helt enkelt för att jag inte orkade rita två ögon)
Bilagor:
Gjorde en nyss som är på min sida här på teckna.ning.com,
men det är en kladd och det gick på typ 10-5 minuter.. Haha så den blev inte så bra XD

Hoppas bilden syns.
Fin bakgrund- gjorde du den på photoshop? Hur gör ni egentligen så att bilden visas i inlägget?
när man skriver så finns det olika saker man kan göra t.ex, att ändra texten så den blir sån här.. i alla fall längst bort finns det någon figur som ser ut som en kamera.. tryck på den och lägg in en bild från datorn eller en hemsida och välj lägg till :)
tack för komplimangen och den är gjord i photoshop :D
Har ritat ett självporträtt med bara huvet xD Men jag kan prova att rita hela mig själv också ^__^
JAG GILLAR IDEEN
eLISABETH Jag vill vara med .Elisabeth
Ritade denna i SAI för nån minut sen x)

Har en mycket dålig vana att jag alltid måste bita på något, oftast blir min tröjärm den utsatte >,<
Iaf jag föredrar att rita mig själv i min naturliga hårfärg, så därför skiljer sig detta själv porträtt och min visningsbild sig lite.
Vilken fin teckning! Man ser likheterna !
Det skulle vara jätte skoj :D låter som en toppen idé

WOOO! PAAIIINT..... suger.
LOL Ser kanske ut som jag... kanske... inte. Längesen jag använde Paint.
Hur kan man vara så bra på att rita med paint?
Hahaha, jag ee alltid så sen med att göra sånt här, men här kommer en bild på mig av mig^^

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html