Teckna.ning.com

Teckna.ning.com - Teckna böckernas webbplats.

Beskriv vilket ämne och innehåll som du skulle vilja ha i en kommande Teckna-bok.
Eller hur man skulle förändra någon av böckerna som finns nu.

Här är några böcker som vi diskuterar just nu:

Teckna roligt
Cartoon teckningar hur man gör roliga figurer och skämtteckningar.

Teckna ditt liv
Hur man kan skapa en intressant tecknad beskrivning av olika händelser i sitt liv. Metoder för att använda sitt tecknar-kraft till att komma ihåg saker bättre och snabbare, förstå komplicerade saker och nå sina mål. Även hur detta kan underlätta för att kunna jobba med att teckna helt eller delvis.

Teckna monster
Teckna dinosarier, drakar, Minotaurus, varulvar, orcher mm.

Teckna kläder
Teckna kläder och rustningar förr, nu och i framtiden.

Teckna berömda människor
Hur du tecknar kända människor förr och nu, realistiskt, karikatyr och i roliga händelser.

Teckna myter & sagor

Med ex Alvaro Tapia

Teckna platser
Med exempel på intressanta platser från historien och fantasin, där det även är mycket människor med i bilden.
Ex. Hogwarths, Atlantis, Hobbit by, Colloseum, Eiffeltornet, Olympisk arena, rock konsertarena, Maya el Aztek ceremoni vid deras pyramid, Vilda västern stad, Titanic som sjunker mm. Kom gärna med förslag på intressanta platser.

Visningar: 1790

Gör ett inlägg på det här

Inlägg i den här diskussionen

jag skulle vilja ha en bok där man kan teckna fåglar. t.ex örnar, ugglor, hackspättar, skator, korpar, blåmes, talgoxar och falkar man kan kanske även teckna fantasyfåglar t.ex eld fenix

JA fåglar vore kul!!

En bok full av en massa kroppsdelar!! (Vet ej om det redan finns) men typ öron, händer, näsor, ögon, fötter, fingrar och naglar, kroppsdelar som man annars kanske inte tänker på så mycket ;)

Jag tycker att det ska koma en som beskriva lite mer om hur man gör manga kroppar!!! 

förslag på bra  pennor  / paställ  om man ska  rita   päls    och vad man  ska tänka på när man Ritar  Djurens  päls ! 

gav mig en ide nu :P

Jag tycker att den nya tecknarboken borde handla om Teckna myter och sagor som sjöjunfruar och trollkarlar.

Teckna Monster :)

Teckna monster XD

Monster och mytologiska varelser tror jag mycket på. Tror att det kan komma en sådan bok framöver.

Jag tycker :

Teckna ditt liv
Hur man kan skapa en intressant tecknad beskrivning av olika händelser i sitt liv. Metoder för att använda sitt tecknar-kraft till att komma ihåg saker bättre och snabbare, förstå komplicerade saker och nå sina mål. Även hur detta kan underlätta för att kunna jobba med att teckna helt eller delvis.

OCH

Kroppar och  Kläder

Jag tycket det eftersom det är rätt så svårt att få bra!!

Teckna ditt liv, var på tapeten förut. Är inte aktuellt i dagsläget.

Kläder har diskuterats en del. Nu finns det lite med av det i Teckna det du ser. Men håller med om att det skulle passa i en uppdaterad Teckna människor.

RSS

Teckna ett spöke:

Klicka på bilden så öppnas en Teckna ett spöke övning.

Teckna-böckerna

Bookmark and Share

Länk till Teckna böckerna på Adlibris.

© 2023   Created by Tecknaren.   Drivs med tekniken bakom

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Användarvillkor

http://teckna.ning.com/rpc_relay.html http://teckna.ning.com/canvas.html